WE GOT ISSUES BABY

klarblå himmel och 20 plus i skuggan. jag undrar om det kan bli bättre än vad det är nu, fan vad allt blir bra så fort det blir fint väder och tanken på att det bara är 1 månad kvar till sommarlov, oslagbart. stranddagar, vänner, bruna sommarben, långa nätter, konserter, kärlek helt enkelt. ÅH vad jag behöver det nu, en helt ny värld. 4 dagar kvar till bmth, tills jag står där och vrålar med joline, vrålar som fan av lycka bara någon meter framför oli. det finns inte i min värld än, det är för overkligt. ville mest meddela att allt är bra med mig, jävligt bra. and nothing are going to bring me down, möjligtvis gymnasiemilen imorgon.. men det tar vi då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0