11 MAJ 2013 - BMTH

Man säger ofta att något var det bästa som hänt i ens liv, men efter igår kväll tror jag aldrig att jag kommer säga det igen. Jag såg bring me the horizon, stod tryckt mot stängslet allra längst fram och var lyckligare än någonsin. Bara några cm ifrån min största idol och förebild, Oliver Sykes. Jag önskar jag kunde förmedla den känslan till er, att bara stå där och skrika och att en person man tycker är för bra för att vara sann sätter på huk en halvmeter framför dig och du till och med kan röra honom. Jag kan inte ens förklara hur sjukt det var. Och inte nog med det så var det de bästa jag sett live någonsin, rös igenom hela ''blessed with a curse'', det var så jävla mäktigt. Det kändes som att jag drömde hela kvällen och det känns fortfarande för orealistiskt att jag faktiskt stod där igår. Nu kan jag dö lycklig iallafall, mitt liv är fullbordat!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0