TIME STOOD STILL THE WAY IT DID BEFORE

Började dagen med att vakna tio minuter innan skolstart, var bara till att slänga sig upp ur sängen, stressa ihjäl sig och ha ett dåligt humör resten av dagen. Japp har haft ännu en röv-dag, men det fina vädret lyckades ändå locka ut mig på en 7km lång springrunda innan. Nöjd. Vårkänslorna är vad som har fått mig orka leva idag, väntar dock fortfarande på den bästa vårkänslan av dom alla, när gruset sopas bort. Ska åka långboard tills jag stupar, åh vad jag längtar! Nyduschad och fin har jag precis hoppat i mina mystofflor, dock åker dom snart av igen för hade tänkt att spendera natten hos Julia. Sweet dreams
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0