EVERY WEEKEND IS A WAR

Sitter i min säng, här har jag suttit i princip hela dagen, inte rört mig en millimeter. Har haft alla möjligheter i världen att göra såna tråkiga saker som jag behöver göra, plugga, öva på inså-läxor, städa mitt rum, framförallt plugga. Men nej här har jag suttit på min feta röv hela dagen och inte gjort ett skit, stirrat på papprerna som behövs läsa igenom för att klara provet imorgon, tänkt ''tar tag i det vid sex, eller det kan vänta till halv sju, ska bara kolla ett vd-avsnitt till, ska drömma om Ian Somerhalder bara en liten stund till'', nu är klockan snart halv tio och jag får känslan av att jag drömt lite för mycket. Måste sluta med mina ''ska bara'', dags att ta tag i livet. hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0