VAD JAG BRYR MIG OM NU I DINA ARMAR RUNT MIG

Söndag igen, idag är det tillåtet att vara en latröv. Ligger fortfarande i sängen med gårdagens partylockar i håret med Håkan Hellström i högtalarna och har inga som helst planer på att gå upp än på ett tag, känns som det var längesen jag bara låg. Har haft en grym helg, inget jobb, gött häng med kompisar, skidåkning och festligheter. Så bra borde det alltid vara, inget krångel! Borde väl egentligen börja plugga lite, jag tror jag har det lite för bra, har i stort sätt inget plugg alls, men när det väl kommer ett enstaka litet skit-prov så vill jag bara försvinna, gräva ner mig eller fly landet. Men det är väl bara att sätta igång. All respekt till alla naturare, samhällare och ekonomiare, ni kan inte ha det lätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0