LADIES AND GENTLEMEN

Ibland får man lite sug att skriva här trots allt, när kvällarna är sådär långtråkiga. Ett vinterlov har jag passerat, ett väldigt bra sådant med mycket folk jag tycker om. Dock får man alltid den där ångesten när det drar sig mot sitt slut, att man inte har hunnit med allt man skulle. Får sluta planera så det inte blir så, men jag är en sån där som måste planera, ha koll på saker och ting. Kanske har en gnutta aspergers syndrom i mina ådror.
2013s första skolvecka har nu snart gått, redan skoltrött. Det resulterade en dag i sängen idag, klarar inte av det, man måste få ha en minihelg i mitten av veckan. Det går liksom inte annars, vardagen blir alldeles för tråkig, samma visa varje dag. Imorgon är det fredag iallafall och jag ska pallra mig till skolan igen, men endast för att det serveras pannkakor. Pannkakor blir aldrig tråkigt, det skulle gärna få serveras varje dag, vill leva på pannkaks-dieten. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0