IT'S LIKE WE'RE READY TO DIE

Dunknar i plugg, tar fan aldrig slut. Men nu har jag gett upp, lagt mig i sängen och bara stängt av plugg-hjärnan. Nu får det räcka. Ska sätta mig med gitarren snart och försvinna in i tab-världen, inså-uppspel imorgon. Ångest. Scenen är fortfarnade inte mitt tryggaste place om man säger så, det får gå som det går helt enkelt, kanske tuppar av. Vem vet. Dom två senaste dagarna har varit lite upp och ner, jag blir lite sån ibland nu för tiden, lite uppig och nerig. Men det går över. Tanken att det är 82 dagar kvar till stockholm med Julia, 101 dagar kvar till bmth och 125 dagar kvar till håkan får mig på bättre humör. Fan vad bra 2013 ska bli, måste börja ta till vara på det jag har, allt som betyder något. Samla ihop mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0