AV INGENSTANS FRÅN INGENSTANS

Så sjukt jävla rövtrött. Torsdag, veckan hat-dag. En dag full av svenska, idrott, engelska och historia. Och idag var den lite värre än vanligt, historiaprov (som dock gick bättre än väntat) och klitterbadet. Sen när man äntligen kommer hem och skulle kunna somna så fort man kommer innanför dörren, nej då ska man in till stan och spela gitarr om någon timme igen. Inte en lugn sekund idag alltså, så soffan är ganska omtyckt nu om man säger så.
Igår var inte mycket bättre, ett inså-uppspel som gick åt skogen. Men jag tror mest jag sätter för höga krav på mig själv, får försöka bättra mig på den fronten, jag behöver inte försöka vara bäst hela tiden. Men fick besök av min pojke på kvällen så det fick mig på bättre humör. Nu ska jag bara ligga, vara en soffpotatis, det förtjänar jag nu efter några hektiska dagar och innan ett matteprov som väntar imorgon.
 
 
en bra en från några bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0