YOU TOOK A PART FROM ME

Haft en bra start på lovet, bra början - bra fortsättning har jag satsat på. Imorgon ska jag träffa min saknade och fina vän Joline, att man ska vara så lat och inte tar bussen till henne oftare för hon är ju för jävla bra.
Igår var jag på asia spa, man borde unna sig sånt oftare. Koppla bort allt för en stund, bara ligga där utan att säga ett ljud, rensa hela kroppen på skit. Det behövdes verkligen. Kände mig nästan som en ny människa efteråt, både utvändigt och invändigt. Nu ligger jag i mitt iskalla rum under två filtar + duntäcke, skulle kunna klassas med antarktis även fast elementen står och brusar på max. Sånt man får ta när man får för sig att flytta ner i källaren. Här ligger jag iallafall och lyssnar på mitt älskade bmth efter en dag jag spenderat med många goda vänner och mycket skratt, så det ska vara. sweet dreams
 
en gammal goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0