TROUBLED HEAD WHEN YOU'RE AWAY

Skinande sol, men fortfarande rövkallt. Har varit ute på en långpromenad men Julia och hundarna, det var väl inte riktigt lika skönt ute som du ser ut innefrån, men en gnutta vår i luften är det allt. Äntligen, trött på snö och slask! Har haft en helt okej bra helg, blev väl kanske lite för mycket av det goda. Så nästa helg blir betydligt lugnare, ska bli väldigt skönt faktiskt. Har även en väldigt go skolvecka framför mig också, är ledig idag och på fredag och jobbiga lektioner inställda dom två andra dagarna. Att jag fyller år om 6 dagar gör en inte heller lika trött som vanligt, 17, shit. Känns nästan som det var förra året jag fick min första barbie, tiden går för fort, hänger knappt med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0