THE REASON I HOLD ON

Idag var sängen lite för skön, lite för skön för att gå upp ur imorse. Somnade om till klockan tolv och vaknade till strömavbrott. Jag har nog aldrig känt mig så handikappad. En flashback till stenåldern. Gick inte att göra någonting, det är då man behöver fantasi, men min fantasi försvann någon gång i tonåren. Har bara legat här i fosterställning i någon timme, nu är den äntligen tillbaka och har aldrig känt mig mer levande tror jag.
Men nu när jag tänker efter var det ganska skönt. Överallt finns alla dom här puttinutti-sakerna, bilder på hjärtan, rosor och choklad. Alla hjärtans dag. En till överskattad dag, en sån dag man har press på sig för att allt ska vara så himla bra och perfekt. Vill gräva ner mig. Inget kan vara så perfekt som en perfekt alla hjärtans dag beskrivs. Om jag ser en enda sak till om alla hjärtans dag, då tror jag att jag stänger av strömmen igen, med flit.
 
 
be my valentine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0