SHOW THE THINGS IN LIFE THAT I CAN'T FIND

Idag har varit en bra dag. Skolan gick snabbare än blixten och sen har jag bara tagit tag i saker. Tagit mig till gymmet som jag lovat mig själv ett tag nu men som inte blivit av och har äntligen fixat lite i mitt rum. En och annan ljusslinga, en och annan ny lp-platta och lite nya placeringar på möblerna. Älskar förändringar, jag behöver förändringar i min vardag som följer samma rutiner varje veckodag. Nu ligger jag här i min säng och bara trivs för att jag fått till det så bra. Nya sängkläder också, älska. Nu är jag nöjd. Om man bortser från spotifyreklamen som nyss slogs på, måste ge mig själv en spark i röven och gå och skaffa permium snart. Hur svårt kan det vara egentligen, så sjukt lat... Lite mindre nöjd är jag dock över att jag inte ens har öppnat häfterna om ordbildning som jag har prov på imorgon, har helt glömt av det. Det får gå som det går helt enkelt, man har ju inte tid med allt här i världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0