JUST THE STIRRING IN MY SOUL

Är det möjligt att bli beroende av te? Jag tror jag har lyckats med det iallafall. Sitter här med min dagliga dos och har äntligen tagit mig in på i-vals sidan. Blir förbannad bara av att gå in där, får aldrig till det. För att välja till något man BEHÖVER måste man välja bort något man inte vill välja bort, prioritera. Jag suger på att prioritera, vill göra allt, vill inte ha några begränsningar. Dessutom ska jag alltid ta allt i sista sekund, lägger allt på hyllan tills det börjar krisa, nu sitter jag har två dagar innan valen ska vara inne och har inte en jävla aning om vad jag ska välja. Jätteidiot. Uppspelet idag gick iallafall bättre än förväntningarna, sjöng och spelade ''gubben i lådan - Daniel Adams-Ray'', kommer nog alltid vara min favoritlåt. Min nervositet har dock en förmåga att sätta sig på den minst lägliga kroppsdelen, idag satte den sig på stämbanden, sist satte den sig i handleden när det var elgitarr-uppspel. Tror den vill jävlas med mig, inte lite irriterande.
 
 
fick en sen födelsedagspresent av min babe igår, han är världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0