DET HÄR SOM BLEV VÅR VERKLIGHET

Igår fyllde jag 17 år. Inget märkvärdigt alls, en allmänt meningslös ålder. Firade iallafall in sugåldern på bästa sätt ändå, men folk jag tycker om. Vänner, familj och världens bästa kille. Så det blev en perfekt födelsedag, känns sjukt att jag är 18 om ett år. Den åldern passar inte in på mig, känner mig fortfarande som ett barn, vill vara ett barn. Barnslig och knasig. Har knappt vuxit ifrån ''kiss och bajs'' åldern än, tänker inte skynda på det heller. Gillar inte att tiden har börjat gå så jävla fort, vill bara kunna trycka på paus ibland. Bara leva i nuet, kanske spola tillbaka lite ibland, vill inte framåt mer. Snart halvvägs till 40, haha fuck. Men nej leva i nuet var det ju som gällde!
Idag har varit en gammal hederlig tisdag, börja halv tio och sluta tolv. Helt okej om du frågar mig, följde med Julia hem och sov några timmar. Kvällen har jag spenderat med trumsetet, jävla komp som inte vill sätta sig. Så nu har jag gett upp, brukar göra det när det blir för jobbigt. Har ett tålamod på noll. Slutsnackat, nu ska jag låta kent sjunga mig till söms. Sweet dreams!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0