I'M GOING BLIND

Nu ligger jag här i min säng igen, tänker, blir irriterad. På det mesta. Tiden går så fort, säger swisch. För några dagar sen var jag i Stockholm, var otroligt jävla lycklig, trivdes otroligt jävla bra. Var med om en av dom största upplevelserna i hela mitt liv, jag kan inte ens beskriva hur sjukt det var att se honom live. Justin Bieber. Har perioder med det mesta, har även Justin Bieber-perioder. Ibland ogillar jag honom, stör mig. Men jag ångrar fan inte ett enda öre jag la på att få se den konserten, ångrar inte en enda sekund av den kvällen, det var helt cp. Åh vad jag vill tillbaka, bort från deprimerande Falkenberg, vill inte vara här. Vill se världen, vill bort från allt. Men istället sitter jag här och tänker på hur mycket bättre det skulle vara någon annanstans. Är även dödstrött och imorgon ska jag jobba. Fan vad jag inte vill.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0