I WALKED OVER THE BRIDGE TO THE CITY WHERE I LIVED

Godmorgon snyggingar! Vaknade för en stund sen och ligger här och bara lyssnar på musik. Igår var jag på klassfest hos bobo, blev faktiskt riktigt lyckat! Kan säga att jag redan nu känner hur ont jag har i knäena efter alla luftgitarr-solon, haha.. Nej men det var faktiskt jävligt kul för att vara första klassfesten efter bara tre veckor tillsammans! Tog typ inga bilder som vanligt, hade nog fullt upp med att partyrocka..
Idag ska jag egentligen på lagfest men får se hur det blir med det, känner nog mer för att träffa Lina idag faktiskt. Hur som helst ska jag gå upp och äta frukost nu innan jag svälter ihjäl!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0