MY WAY IS SO MUCH BETTER THAN YOURS, YOU SEE

Kom precis hem från Lina, där har jag hängt hela dagen! Och nu sitter jag här och ska snart börja packa inför morgondagen då jag drar till stockholm, 7 timmars bilresa låter lockande..... Men det är värt det!
Förövrigt ska det bli jävligt gött med lov, bara sova sova sova och umgås med mina kära vänner som jag gör allt för sällan nu för tiden. Behövligt! Idag förgyllde även Håkan min dag genom en uppdatering på facebook om en spelning i Göteborg den 8 juni 2013. Lyckan går inte att beskriva, biljetterna släpps imorgon och ska bokas så fort det går! Nu får jag börja packa om det någonsin ska bli gjort, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0