HELP ME INHALE

Kom hem från skolan för någon timme sen. Sitter och kollar på massa kläder jag ska köpa i Stockholm, åker dit på fredag. Ska bli skönt att åka iväg några dagar, men ändå inte, vill inte missa halloween och blir alltid så nojig när jag ska iväg någonstans. Sitter och lyssnar på Nirvana, fan vad dom är bra. Varför var du tvungen att dö Kurt, du var ett geni. Allt jag vill är att stå i en publik och vråla till dina sjuka gitarrsolon.
Det skulle få mig att må så bra. Allt är lite utav en berg och dalbana just nu, förvirrat. Allt för många tankar som kretsar runt i mitt huvud, ibland blir jag rädd. Överreagerar. Skakningar och hjärtklappning, svårt att ens få kontakt med mig ibland. Tänker för mycket. Rädd för att förlora det bästa jag har. Igen. Jag känner mig vilsen och borttappad. Vet inte vart jag ska ta vägen, men jag hoppas det bara är en period. Jag vill inte tappa hoppet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0