ONCE A FAILURE ALWAYS A RETARD

HALLÅJA! kom nyss hem från en dag full av nationella prov och sol, även en picknick och en tupplur vid ån med julia på det, hon är allt bra hon! dom två senaste dagarna har varit helt underbara, tog även mitt första dopp igår med några goa vänner och hängde på stranden hela dagen med alexandra, brände mig rätt gött också! summer is close!
borde egentligen vara hemma hela kvällen och spela gitarr och öva inför min audition imorgon som man måste göra för att komma in på estet musik, börjar känna nervositeten komma krypandes nu! men ska faktiskt åka iväg och boxas lite istället, bara för att jag är c00l 8) BYEBYE!

tre bilder ifrån gårdagen, awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0