LONG TIME NO SEE

GODKVÄLL! det här måste vara den segaste datan jag någonsin skådat, saknar min mac :(
kom hem igår från en underbar vecka i mallorca, bortsett från min hemlängtan som jag alltid lyckas få så har jag haft det otroligt bra och soligt! gjorde en comeback i skolan utklädd som Jack Sparrow och taggad inför klädparad vilket var otroligt kul, älskar min klass otroligt mycket och det känns förjävligt att vi har mindre än en vecka kvar tillsammans! ska lägga mig och kolla på någon serie nu och tagga inför skattjakten imorgon,
LET'S WIN THIS 9C!

ENJOY THE BILDBOMB















Kommentarer
Postat av: Alexandra den bästa du vet

VART FAN ÄR DITT ENA BEN PÅ SISTA BILDEN?!

2012-06-08 @ 19:37:01
Postat av: hannieblogg

har du inte under alla dessa år lagt märka till att jag saknar vänsterben?

2012-06-08 @ 23:43:53
URL: http://hannieblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0