THE LAST DAYS

HEJ! är precis hemkommen efter en picknick med julia och otto och ikväll bär det av ut till havs med dom och julias familj, haha får se om jag får något på kroken! bra första dag på sommarlovet!
veckan hittils har bestått av många tårar sista dagen med klassen, gick inte att hålla det inne, gick helt enkelt i världens bästa klass. i måndags kväll var det avslutningsmiddag på grand och den kan nog få äran att kallas den bästa kvällen i hela mitt liv, ofattbart kul! allting avslutades med en klassfest igårkväll och lite häng på stranden med dom flesta niorna från town och bättre avslutning på det får man nog leta efter.
nu måste jag bege mig till julia så jag inte missar båten, BYEBYE!

bilder från dom senaste dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0