WHERE WAS MY FAULT IN LOVIN' YOU WITH MY WHOLE HEART?

hej på er! vaknade fem i åtta idag av att julia hoppar och skriker att vi har försovit oss, typ.. bakade världens godaste bullar idag och tränade sen bort dom med en och en halv timmes fotboll, åh det är så roligt med fotboll! man får verkligen ut all ilska och allt man behöver ha ut bara av att sparka på den där lilla bollen, äger! nu har jag precis duschat och bäddat in mig i ett litetlitet rum här på första plan, gör om i mitt rum så kan inte sova där just nu, men det är det värt för det kommer bli så fint så där nere sen! är sjukt trött så ska bara sätta mig och äta min fruktsallad och kolla på gossipgirl, somnar nog tidigt ikväll. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0