SOMETHING NEW

Idag har jag haft en sån där härlig dag, där allt går bra. Det mesta iallafall. En rolig skoldag, trots redovisning, det var nog pannkakorna som fick mig på så bra humör. Favoritmaten, HELT KLART! Sen har resten av dagen också bara varit allmänt bra, förbannat bra faktiskt, förutom den iskalla promenaden hem från Lina för en stund sen. Men sen när jag kom hem möttes jag upp av min nyårsklänning som hade kommit. Åh, den är så fin, helt perfekt. Och imorgon är det jullov, så underbart. Det kommer verkligen lämpligt om man säger så, fyra dagar kvar till julafton också gör en ju inte heller trött på livet precis. Vintern är inte så jävla go egentligen, men allt som hör till. Snö, jul och bara en massa mys. Det finns nog inget bättre. Det enda negativa just nu är mitt otroliga magknip, vet inte när jag ska lära mig att det faktiskt är min biverkning av att dricka mjölk.. Nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke och drömma lite. Sweet dreams
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0