SLEEP WITH ONE EYE OPEN

Idag är det lucia, jag gillar lucia. Det har någon speciell mysfaktor i sig liksom. Men att gå luciatåg när man knappt kan hälften av låtarna är en annan femma, det är vad jag har gjort idag, men det gick faktiskt bättre än förväntat ändå. Mysigt var det allt iallafall! Idag ska jag bara slappa, prova in min nya godbit som jag spontant gick och köpte efter skolan idag, har dock spanat in den ett tag. Får se hur mycket den kommer till användning, min hjärna har inte riktigt den förmågan att tänka sådär när jag ser något fint, ''men kommer jag verkligen använda den?''. Får liksom stå för ångesten som kommer ett tag efteråt när den bara hänger där, men nejdå, något ska vi allt kunna få till av den. Nu ska jag ska sätta på dagens avsnitt av julkalendern och vila lite, ögonlocken är inte lite tunga just nu! Är inte riktigt programerad för att gå upp klockan sex på morgonen känner jag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0