DET KAN ALDRIG BLI BÄTTRE ÄN SÅHÄR

Har i stort sätt sovit hela dagen, ibland undrar jag vad drömmar betyder. Hur kommer det sig att man drömmer det man drömmer? Varför kommer man bara ihåg några av dom? Dom som är allra bäst och allra värst, dom allra knasigaste. Konstigt tycker jag, det måste betyda något, små meddelande från atmosfären. Typ. Ikväll har jag bara myst med mamsen, bakat pepparkakor och lyssnat på fin musik tills spotifyminuterna tog slut. Nu är jag utan spotify igen, får skylla mig själv att jag är en latröv som aldrig orkat skaffa premium. Men hur jobbigt kan det vara egentligen..
 
 
några av våra mästerverk (är nöjd med ängeln på riktigt så ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0