BACK TO THE 80'S

Hej! Har haft en bra helg med många goa människor. I fredags kom Joline hit och i lördags var det dags för 80-tals fest med massa goa brudar, vilket blev mycket lyckat! Efter det sov Keno hos mig, han är världens bästa.
Idag är det första advent, december är bra, julkänslan är nog det mysigaste som finns. Så jag och Julia gick in till julskyltningen och gled runt bland alla tomtar och nissar, deprimerande att inte kunna sätta sig i tomtens knä och lämna sin önskelista längre, vara sådär fånigt lycklig som man alltid var som ung. Man kan väl, men jag undrar hur det hade sett ut. Något ännu mer deprimerande är att jag inte ens har inskaffat mig en chokladkalender än, KATASTROF! Kom även på att jag helt glömt bort julkalendern. Nu fyller jag snart trettio på riktigt alltså.
Jaja slut på ålderskrisen, och ikväll hade jag och Julia som vanligt vår söndagliga tradition, Solsidan och Beck, hur bra som helst! sweet dreams
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0