I'VE GOT ANOTHER CONFESSION TO MAKE, I'M YOUR FOOL

Nyss hemkommen från skolan! Matten var inställd idag så började halv tio med inso och efter det hade jag håltimme till tolv så jag åkte hem till lina i någon timme eller två. Sen har jag bara haft estetisk kommunikation från tolv till fyra, då får vi testa på alla andra estetiska linjer. Alltså dans, media, teater och bild, så har varit en ganska go dag ändå!
Ikväll ska nog jag, Julia och Otto hem till Kevin på lite partaj. Men är så otaggad som det bara går som jag är för det mesta nu för tiden, tycker typ inte det är kul att festa längre, alltid samma sak och samma folk.. Så är lite bekymrad och ligger här i min säng och vill gå i ide, typ. Nej men får försöka tagga till lite, ska iallafall bli kul att äntligen få umgås lite med mina fina vänninor denna afton!
 
bekymrad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0