VI ÄR INTE SÅNA SOM I SLUTET FÅR VARANN

TJENIXEN! har precis duschat efter en härlig fotbollsträning och bäddat ner mig i sängen. bloggade ingenting igår eftersom jag hade fullt upp med bland annat den första övningskörningen, fyfan vad kul det var men samtidigt skrämmade, gaspedalen skrämmer mig och just nu känns det som att jag kommer köra som en kärring i resten av mitt liv! tillbaka till vardagen, efter skolan idag träffade jag lina och vi lagade god maud och gav oss ut på en picknick vid ätran, underbart! förövrigt så fick jag mvg på mitt nationella prov i svenska och är faktiskt för en gångs skull lite stolt över mig själv. nu ska jag ta och städa mitt väl nerstökade rum och njuta lite av min håkan i lurarna, LATER!


blid från igår och idaaaaaag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0