READING INTO EVERY WORD YOU SAY

GODKVÄLL! gjorde det förra inlägget lite mer dramatiskt än vad det egentligen är eftersom jag faktiskt redan har rött hår, men det visste ju inte ni för det syns ju inte på bilderna :PPpPpppP
hur som helst har jag precis lagt mig i sängen igen, en förlust blev det idag, lite segt eftersom det var en DM-match. men vi får satsa på serien istället! ser inte fram emot skolan imorgon, känner redan hur ångesten kommer krypandes igen. bildprov direkt imorgon gör ju inte saken bättre heller, men det är bara att bita ihop nu det sista och se fram emot en härlig mallorca resa och sommarlov! nu ska jag kolla big brother, GODNATT!

what would I do without you my friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0