999 SAKER JAG SKULLE HA GJORT

HEJ PÅ ER! japp ett under har skett och jag har hittat in här igen, vet inte hur många gånger jag har gått in här, skrivit ett inlägg och sen tagit bort hela skiten igen, haha ångest eller något. men nu var jag faktiskt sugen så nu är väl bara frågan hur länge det håller, haha!
jaha vad har hänt i mitt ointressanta liv nu dessa månaderna? ingenting, som vanligt, tragiskt. nej men en och annan förändring, både psysiskt och fysiskt om man säger så, umgåts med underbara vänner, en och annan ny bil, några shoppingturer, några fotbollsmatcher och så har jag faktiskt blivit så ball och börjat i boxning igen. I'm happy!
just nu sitter jag och lyssnar på mitt älskade kent och har precis slängt ut julia ur mitt palats, ska snart gå och byta om inför ett härligt boxningspass, POSSHAJ

hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0