DAG 1

1. jag har jättedåligt självförtroende.
2. jag är knappt rädd för något känns det som, men när jag är ute och går i mörkret på något öde ställe och möter en bil får jag panik och försöker hitta något ställe där ingen kan se mig. haha får typ ryck i hela kroppen!
3. jag har otroligt svårt för att bli riktigt kär, har hänt mig en gång och det är just nu.
4. jag verkligen hatar att vara ensam! kan väl säga att tankarna tar över för mycket då, dom få gångerna jag är det så har jag valt det själv.
5. jag hatar när folk skryter och försöker göra en avundsjuk när man egentligen inte bryr sig ett skit.
6. jag har alltid varit lite av en pojkflicka, går oftast bäst ihop med killar. kanske för att jag växte upp med bara killkompisar och lekte med bilar istället för dockor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0