TO MANY IDIOTS

SPIIIIIIICCCCYYYYY

tjosan!
har precis lagt mig i min älskade soffa framför min älskade tv.
er helt slut i kroppen verkligen, har gått hela dagen! först var jag
i stan hela eftermiddagen med julia, johanna och mickis. åt också på el paso
för första gången och det var faktiskt helt ok gott. mysigtmysigt!
sen åkte jag och julia hem till julia och tog på oss springkläderna och
gav oss ut på en springrunda. så nu ligger jag här näst intill blåslagen...
skönt med höstlov imorgon, ska till ekedal med några goa tisdag till fredag
sen ska jag väl bara ta resten som det kommer. AWESOME!
min underbara mamma kom nyss med varm choklad till mig så ska njuta av den
och kolla på lite oth, så godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0