BARA FÖR ATT JAG HADE LUST

1. Vad heter du? Hanna Bengtsson
2. Smeknamn? Jag har nog faktiskt inget mer än Hannie som inte används så ofta
3. Vad har du blivit kallad genom tiderna? Hanna-Panna och Hanna-Pyttipanna tiiieeeep
4. Hade dina föräldrar tänkt ge dig några andra namn? Charlie, hihihi
5. Hårfärg? Brownie
6. Ögonfärg? Grönbruna
7. Vilken stil har du? Jag vet faktiskt inte, my own little style
8. Sminkar du dig? Yes man
9. Vikt? Vill du allt veta va!?!?!??!?!?
10. Längd? 167 hela centimeter lång
11. Vilka är ni i din familj? Mamma, pappa, lillebror och en liten hundjevel
12. Har du några husdjur? Iniiiiiii kanini <3
13. Vem betyder mest för dig i hela världen? Dom som betyder jävligt mycket för mig vet vilka dom är
14. Varför? Inget dom - inget mig
15. Vilken klass går du i? 8c
16. Skola? Tullbroskolan
17. Trivs du? Det är nice mannen
18. Har du bra betyg? Helt okkkkkk
19. Har du många vänner? Relativt, dom är bäst
20. Är du kär i någon? Yesmaaan
21. Favoritförfattare? Astrid Lindgren är nog den enda jag känner till
22. Bästa bok du läst? Har nog inte läst någon riktigt bra bok, haaah
23. Favortfilm? Det finns för många för att välja bara en!!!!!
24. Favorit tv-serie? Scrubs, how I met your mother och familyguy
25. Favoritskådespelare? JOHNNY DEPP
26. Favoritskådespelerska? Inte en blekaste aning
27. Bästa film du sett? Samma svar som på favoritfilm mannen
28. Sämsta? Det finns för många av dom också
29. Är du allergisk mot något? Nonono
30. Favoritmat? Thaiiiiiimat
31. Dryck? Coca cola
32. Godis? Choklad
33. Kaka/fikabröd? KLADDKAKA (L)
34. Glass? Piggelin (a)
35. Frukt? Passionsfrukt!!!
36. Grönsak? PAPRIKA (L)
37. Årstid? Sommar
38. Färg? Black and white
39. Väder? Solen skiner inga sura miner :))))
40. Favoritband/artist? Det finns det också för många av, men Fall out boy och Håkan Hellström
41. Favoritlåt? Just nu: Turbulens - Newkid
42. Bästa konserten du varit på? Det får nog bli Winnerbäck i somras med Kellan
43. Antal konserter du varit på? 4
44. Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Frankrike, Spanien, Cypern och Egypten
45. Vilka länder vill du besöka? USA och australien
46. Vad är ditt drömyrke? Jag har nog inget sånt :o
47. Har du piercings? Öronen, naveln och läppen
48. Biter du på naglarna? Nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0