20 SANNINGAR OM MIG SJÄLV

>> jag har lätt för att börja gilla någon men svårt för att bli kär och när jag är det kan jag inte släppa den personen.
>> jag kan vara extremt blyg mot killar jag gillar och tjejer jag inte känner så bra.
>> jag har gått i fotboll i sex år och nu saknar jag det jättemycket.
>> jag har opererats en gång, mitt högra öra haha.
>> jag har faktiskt inga riktiga drömmar, inget mer än att få se fall out boy och bruno mars live.
>> jag har tre barndomsvänner, simon och viktor har jag glidit ifrån rejält och jag tycker det är jättesynd. men jag och linnea hänger fortfarande ihop.
>> om jag skulle varit en kille skulle jag hetat charlie.
>> jag har haft glasögon, dock bara i ett halvår.
>> något av det jag verkligen hatar är falska människor.
>> jag hatar att se på film, iallafall ensam. ändå gör jag det nästan hela tiden.
>> jag ska förhoppningsvis pierca mig på fredag och jag är livrädd.
>> jag har gått ner 5 kilo nu när jag har varit sjuk.
>> min största idol är johnny depp, love him!
>> jag fryser alltid om mina händer och fötter.
>> jag älskar verkligen killar med långt hår eller med rockstil, assssnyggt! det är alltid dom som jag lägger märke till i filmer och musikvideos och sånt, blir alltid helt galen för att dom är så snygga..
>> jag älskar att åka longboard.
>> det värsta jag vet är att raka benen.
>> ibland spelar jag dum för att man inte ska tro att jag verkar veta allt.
>> jag är en av dom få som faktiskt älskar kissie.
>> jag kan inte skriva smilisar till någon om jag är nere eller är på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0