NÄR MAN INTE HAR NÅGOT LIV

HAR DU NÅGONSIN..
snott någons mobiltelefon?: nej
varit medvetslös?: yes
hånglat med nån riktigt ful?: ja
hånglat med fler än 50 personer?: nej
gjort nåt riktigt dumt?: japp
gjort nåt du verkligen ångrar?: ah!
blivit full på ett släktkalas?: nej
varit full i skolan?: nej
blivit portad från en krog?: varje helg! haha nej
varit otrogen?: nej
varit full på julafton?: nix
varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?: har inte vart 15 på någon nyårsafton än.
slagit sönder en tv?: nej
önskat att du var det motsatta könet?: ah!
varit gravid?: nej
fått barn?: ja, 10 gånger
överdoserat?: nej
åkt ambulans?: nix
torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: aldrig
fått din mamma att gråta?: nej
blivit polisanmäld?: ja
slagit ner någon?: nej, inte riktigt
slagit någon blodig?: ja precis
skämts över dina föräldrar?: ohja!
skämts över din bästa kompis?: naeh
skämts över dig själv?: oftast
ätit från en papperskorg?: ohja! mums vad gott!
sagt "jag älskar dig" och menat det?: ja
bråkat med ditt husdjur?: haha ja, typ varje dag :)
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?: faktiskt ja


SENASTE PERSONEN SOM..
sov i din säng: julia
såg dig gråta: inte riktigt gråta, men julia såg när jag blev så sur att det nästan kom tårar.
fick dig att gråta: nejdu, undra det
du delade en drink med: inte en aning
du gick på bio med: eclipse med gänget
skällde på dig: min hund
skickade ett e-mail till dig: facebook typ
kysste dig: mwihihi


STUFF..
tar du droger: 24/7
vem är din bästa vän: julia, kellie och alexandra
vad är du mest rädd för: clowner
vilka kläder sover du i: trosor, tröja och gossockar
vart vill du gifta dig: vill inte gifta mig
vem hatar du verkligen: tänk om den bruttan skulle läsa min blogg..
varit kär: ja
kär just nu: mmmh
kör du bil: nej
har du ett jobb: nej
gillar du att ha folk omkring dig: oftast, men inte sånt folk som är svåra att prata med.
är du ett hälsofreak: min hälsa är på topp! nej..


EXTRA STUFF..
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: hahaha, har alltid varit kär i johnny depp :D
vill du gifta dig: aldrig
vill du ha barn: ja, 3


FAVORIT...
rum i huset: mitt rum
typ av musik: olika, beror på vilket humör jag är på
månad: december


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
gråtit: nej
köpt någonting: ja, en brownie
varit sjuk: nej
sjungit: jappjapp
sagt "jag älskar dig"?: nej
träffat någon ny: nej
saknat någon: nej
kramat någon: ja
kysst någon: nej
haft sex: nej


SENASTE..
låt du hörde: någon sjuk låt alexandra lyssnar på, vet ej vad den heter
dricka du köpte: pucko
sak du stal: vet inte
mat du åt: brownie, eller är det mat?
gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig ätit 7-eleven korv


HAR DU..
mobil?: ja
telefon på rummet?: ja
egen dator?: ja
husdjur?: 1 hund
bra kompisar?: ja
tar du receptbelagda mediciner?: nej
varför då?: det undrar jag med
vem vill du fika med just nu?: johnny depp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0