TWO THOUSAND TEN

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade som vanligt godislöfte, men vi ser ju hur det gick :]

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nix.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?

danmark, frankrike och egypten.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
ja, väldigt mycket!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17 januari, 1 maj, 19 juni och 12 november.

8. Vad var din största framgång 2010?
oj det är mycket, men jag har mognat en hel del.

9. Största misstaget?
det vill jag inte skriva här,
men det är något jag skulle kunna döda för att få det ogjort och som jag har gråtit många gånger över.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
har väl varit lite krasslig då och då.

11. Bästa köpet?
inte en aning faktiskt, har nog fått det mesta som jag är glad över.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
många saker, men framförallt att jag har så fina vänner.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
love the way you lie och airplanes.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det är nog ganska jämnlikt där, men helt klart mer ledsen är andra år.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt och vågat mer.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig för småsaker och inte varit så dum i huvudet som jag varit ibland.

17. Hur tillbringade du julen?
med släkten som vanligt.

18. Blev du kär i år?
ja och ja, men jag har alltid vetat att jag kännt något speciellt för den personen.

19. Favoritprogram på TV?
paradise hotel och desperate housewives.

20. Bästa boken du läste i år?
twilight serien.

21. Största musikaliska upptäckten?
att rock är min grej.

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
frankrike resan med alexandra :]

23. Något du önskade dig men inte fick?
systemkameran, men snart så!

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

det kommer jag faktiskt inte ihåg.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det verkligen!

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
förändrad från ful och tråkig till min :]

27. Vad fick dig att må bra?
mina vänner.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
johnny depp, mmmmh kom till mamma!

29. Vem saknade du?
ingen tror jag faktiskt, fast nu saknar jag alexandra något otroligt!

30. De bästa nya människorna du träffade?
montegrabbarna och flickorna helt klart,
saknar sommaren med er något otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0