TIDSFÖRDRIV NÄR MAN HAR TRÅKIGT

STEG 1
Namn: Hanna
Födelseplats: Varberg, tror jag
Bor: Falkenberg
Ögonfärg: brun/gröna
Hårfärg: brunett
Skostorlek: typ 38
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: höger


STEG 2
Skor som du bar idag: har inte varit ute idag, så inga
Rädsla: clowner och en del cp-barn


STEG 3
Första tanke när du vaknar: kan typ inte tänka när jag precis vaknat
När somnar du: olika


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: hamburgar kungen
Adidas eller Nike: adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: vad är det? :)
Choklad eller vanilj: CHOKLAD


STEG 5
Svär du?: ibland, när jag är ond

Sjunger du?: i min ensamhet ja :)
Röker du?: nej
Gillar du skolan?: älskar!
Tror du på dig själv?: ibland
Kommer du överens med dina föräldrar?: nja, lite då och då


STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: nej
Rökt?: nej
Shoppat?: ja
Ätit sushi?: NEJ
Stått på scen? ingen riktig scen, men det var lika hemskt det
Skejtat?: nej
Bakat?: ja
Stulit något?: nej
Ljugit?: kanske någon vit lögn för mamma
Kysst någon?: nej
Kramat någon?: ah
Haft sex?: nej


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: ja
Varit full?: ja
Blivit kallad hora?: tror faktiskt inte det
Blivit nerslagen?: nej, dom vågar inte
Busringt någon?: jadå
Gjort något som du ångrade?: skojar du eller..
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: yes
Kastat en sten på nån ruta?: haha ja


STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: kelian, cazzy, rune eller gudrun
Hur vill du dö?: i krig, i iran
Vad vill du bli när du blir gammal?: galen
Vad vill du ha för arbete?: soldat, tycker det verkar hur roligt som helst!


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: dem vet nog vilka dem är.
Antal CD-skivor du äger?: har inte orkat räkna
Antal piercings?: 3 i öronen, navlen
Antal tatueringar?: ingen än!
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ett antal


STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: allt som går att göra
Vad ska du göra i vinter?: äta gul snö
När tar du studenten?: jag orkar inte räkna (a)
Vad gör du efter gymnasiet?: hänger hönor
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: vet inte
Vad händer till helgen?: jag vet faktiskt inte
Vad vill du helst göra just nu?: tss


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: jag vet inte riktigt, jag bara faller för vissa
Vem är den perversaste person du känner?: typ goshampus
Hur många gånger har du varit utomlands?: orkar inte räkna
Vilket land är bäst?: island


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0